Braun BT7050

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun BT7050 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Filipek 19-11-2015
Geschreven voor: Braun BT7050

Dit is mijn tweede review van dit product, heb hem nu 2,5 jaar in bezit. Ik scheer gemiddeld 1 keer per week en ik kon voor een lange periode 2 scheerbeurten doen op 1 batterij lading. Ik gok dat ik het apparaat nu tussen de 80 en 120 keer heb opgeladen. Helaas gaat het apparaat nog enkel 1 scheurbeurt mee en zelfs tijdens de scheerbeurt gaat al heel snel het groene lampje over naar een oranje knipperend lampje dat de batterij bijna op is. Dit is onacceptabel na zo weinig keer opladen. Ik ben erg teleurgesteld, daar ik erg te spreken was over dit apparaat.

arkum 19-10-2015
Geschreven voor: Braun BT7050

Waardeloos ding,totaal geen toeren,batterij in no time leeg. Mijn 4e trimmer maar hij gaat de vuilnisbak in,zonde van mijn geld

john56133 02-11-2014
Geschreven voor: Braun BT7050

Ter vervanging van mijn 1 jaar oude Philips, deze aangeboden ter omruil.
Ik moet zeggen voelt een stuk degelijker aan dan de Philips.
Opzetstukken gaan er met dit merk een stuk beter op, scheerresultaat is ook beter en ligt lekkerder in de hand dan de Philips.

Filipek 16-01-2014
Geschreven voor: Braun BT7050

Heb deze trimmer nu bijna een jaar in bezit en ben er erg over te spreken. Gebruik hem gemiddeld 1 keer per week, dus wordt niet heel intensief gebruikt.

De accu gaat goed mee, kan er 3 trim beurten (van elk minstens 10 minuten) mee doen. De standen zijn heel fijn, van 1 tot en met 11 mm en daarbij is er nog een uitschuifbare snor en bakkebaard trimmer die heel fijn werkt!

Hij is volledig wasbaar wat heel fijn is. Er zit een klein flesje olie bij waarmee je de machine kan smeren. De opbergtas is compact en handig om mee te nemen op reis.

Zeer over te spreken, hiervoor een Remington gehad die ik binnen een maand terug heb gebracht vanwege de defecte accu.